![Logo Bonux Bonux Logo](https://bonux.bg/wp-content/uploads/2022/08/Logo-Bonux.png)
Bonux 3в1, история от над шест десетилетия.
Bonux 3в1, предназначен за интелигентни потребители, съчетаващ три предимства:
отлична почистваща сила, благодарение на новата формула, разработена в Германия, и топ активни съставки
![cloud](https://bonux.bg/wp-content/uploads/2022/08/cloud.png)
аромати, вдъхновени от природата, предлагащи на дрехите ви до 14 дни свежест
изгодна цена, оценена и от най-взискателните клиенти
![soare-300x280](https://bonux.bg/wp-content/uploads/2022/08/soare-300x280-1.webp)
![balloon3](https://bonux.bg/wp-content/uploads/2022/08/balloon3.png)
![france](https://bonux.bg/wp-content/uploads/2022/09/france-scaled.jpg)
Марката Bonux е лансирана за първи път във Франция в началото на 60-те години на миналия век, когато всяка опаковка перилен препарат включва малък подарък-изненада като „бонус“, откъдето идва и името.
Благодарение на популярността си, Bonux бързо се превръща в международна марка.
![france](https://bonux.bg/wp-content/uploads/2022/09/france-scaled.jpg)
![shutterstock_2157219185-[Converted]](https://bonux.bg/wp-content/uploads/2023/09/tbylorphjh.png)
Bonux влиза на българския пазар в края на 90-те.. През годините Bonux се радва на добро внимание от потребителите на всички пазари, защото предлага качествено изпиране на достъпна цена. Благодарене на запомнящите се реклами, той винаги е бил обичана и достъпна марка.
![page_companie_motto-e1659377542453](https://bonux.bg/wp-content/uploads/2022/08/page_companie_motto-e1659377542453.webp)
В периода от 2015 до 2017 Bonux претърпява трансформация в историята си: немската компания Dalli Group придобива марката, закупува и обновява фабриката, подобрява формулата на перилния препарат и разширява гамата от продукти, като по този начин създава новия Bonux 3в1, който познаваме и днес.
В близко бъдеще, предстои Bonux 3в1 да представи още нови варианти на перилни препарати, нови аромати, иновативни опаковки –разработени, за да отговарят на различните изисквания на клиентите и да опазват околната среда.