Oбещанието за качество. От 1845г.

Dalli Group е пето поколение семейна компания, развиваща се като производител на „собствени марки“ за търговските вериги , както и на предимно европейски брандове. Ние съчетаваме над 175 години традиция, ценности и социална отговорност с ориентирани към бъдещето бизнес резултати, спазвайки обещанието си за безупречно качество.

 

Продуктите в портфолиото на Dalli покриват сегментите за лична хигиена и грижа за дома. Dalli Group притежава фабрики и офиси в Германия, Холандия, Австрия и Румъния, в които работят над 1750 служители. Наши партньори са дискаунт вериги, дрогерии и супермаркети.

 

Ежедневно затвърждаваме статута си на водещ “производител на собствени марки”, който изградихме през изминалия век. Качеството на продуктите Dalli се потвърждава редовно от независими институти за тестване и потребителски списания, като Stiftung Warentest (GER), Öko -Test (GER), Which (UK), Consumentenbond ( NL), OCU (SP), 60 millions de consommateurs (FR/CH).

Лоялност и почтеност.

Гордеем се, че сме част от компанията Dalli, гордеем се с наследството и постиженията в тези над 175 години, продължаваме да пазим традицията на качеството.

Отговорност

Наясно сме с въздействието на нашите изявления, решения и действия, затова подхождаме внимателно към всяко взаимодействие.

Уважение и признателност

Признаваме заслугите на другите, приемаме различията и разрешаваме неяснотите бързо и точно.

Измерими резултати.

Мисленето и действията ни са насочени към намирането на работещи решения. Активно следваме поставените цели до успешното им изпълнение.

Успехът на нашите клиенти и партньори

Действията ни са насочени към предоставяне на качествени продукти и услуги, за да могат нашите партньори и клиенти да постигнат собствените си цели.

Принципите, които прилагаме в бизнеса

Групата Dalli е компания, насочена към постигане на отлични резултати, което е разпознаваемо в качеството на продуктите, които създаваме и дистрибутираме. Основни цели на компанията са удовлетвореността на клиентите и потребителите, безопасността на служителите и опазването на околната среда.

Клиенти и потребители

Успехът на компанията – сега и в бъдеще – се основава на разработването на качествени, надеждни продукти, както и на тяхната доставка навсякъде, навреме, при оптимални условия.

Служители

Индивидуалното представяне на всеки служител, според позицията му, плюс работата в екип, водят до устойчиви печалби. Мениджърите поемат отговорност за обучението и квалификацията на служителите, стимулират тяхното участие, наблюдават представянето им и награждават успехите им. Следваме стриктни процедури и непрекъснато подобряваме безопасността на работното място, за да предотвратим инциденти и да гарантираме интегрирането на нашите служители.

Околна среда

При производството на нашите продукти се отнасяме отговорно към природата, в пълно съответствие с действащите екологични стандарти.

Dalli, над 175 години история

1845
1845

1845

Компанията е основана в Столберг, Германия. Сапунът - както за пране, така и за лична хигиена - се произвежда в парни котли, след което се продава в каруци, теглени от коне.

1885
1885

1885

Започва производството на прах за пране и сапун под името Сапун Dalli. Производственият поток се осигурява от водна турбина.

1899
1899

1899

Dalli става независима марка, a през 1890 г. във фабриката е поставена първата телефонна линия на компанията.

1900+
1900+

1900-те

Компанията се премества в сегашната си централа в Столберг. Закупени са пишещи машини и е назначен маркетинг специалист.

1913
1913

1913

Начало на масовото промишлено производство: след придобиването на високопроизводителни технически системи, първият камион с продукти на Dalli напуска двора на завода. Компанията има 150 служители.

1938
1938

1938

Придобиване на две фабрики за сапун в Берлин и Виена. Броят на служителите достига над 700.

1960+
1960+

1960-те

Навлизане в бизнеса със собствени марки: стартиране на марката перилен препарат

1970+
1970+

1970-те

Разширяване на бизнеса със собствени марки и инвестиция в изграждане на кухня, социален център и библиотека към фабрика Stolberg

1990+
1990+

1990-те

Разширяване на продуктовото портфолио чрез придобиване на компании, фабрики и марки перилни препарати в Холандия.

1997
1997

1997

Развитие на гамата от продукти за красота: придобиване на Win Cosmetic (козметика и продукти за лична хигиена) във Flörsheim-Dalsheim, Германия.

2001
2001

2001

Развитие на гамата от продукти за лична хигиена, чрез основаване на компанията Cult Cosmetic, базирана във Вайнхайм, Германия.

2007
2007

2007

Навлизане в пазара за натурална козметика: придобиване на компанията CEP в Залцемендорф, Германия.

2012
2012

2012

Придобиване на нов завод за производство на прах за пране във Варт , Австрия, с над 60 служители.

2015
2015

2015

Разширяване в Румъния: придобиване и модернизиране на фабриката в Тимишоара с над 195 служители.

2017
2017

2017

Разработване на собствени марки: препарати Dash в Германия, Австрия и Швейцария, както и Bonux 3в1 в Източна Европа и Турция.